تبلیغات
عینک آفتابی،عینک دید در شب،عینک سه بعدی3D،عینک ری بن اصل
عینک آفتابی،عینک دید در شب،عینک سه بعدی3D،عینک ری بن اصل
فروشگاه عینکهای آفتابی اصل
تبلیغات




جستجو

نظرسنجی



وان میلیون مردانه
صفحات جانبی
تبادل لینک هوشمند و کاملا رایگان با ما
آمار بازدید
    کل بازدید:
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید این ماه :
    بازدید ماه قبل :
    تعداد نویسندگان :
    تعداد کل مطالب :
    آخرین بازدید :
    آخرین بروز رسانی :






پشتیبانی مشتریان:

09146076002


http://hamkaran.biz/images/banner40.gif

...

سخن روز

پرسش و پاسخ مخصوص مشتریان



1) خرید اینترنتی به چه معنایی می باشد؟
بدین معنی است كه خریدار با توجه به نیاز خود بر اساس طبقه بندی محصول، آنرا از طریق اینترنت مشاهده نموده و پس از انتخاب كالای خود نسبت به خرید آن اقدام مینماید.


2) آیا برای خرید اینترنتی باید ثبت نام كرد؟
خیر نیازی به ثبت نام نمی باشد.


3) آیا محدویت در تعداد خرید  كالا در سایت وجود دارد؟
خیر، هیچگونه محدودیتی وجود ندارد. شما هر تعداد و از هر نوع محصولی که بخواهید میتوانید خریداری کنید. تنها در صورتی که محصول درخواستی شما فعلا موجود نباشد با محدودیت خرید روبرو خواهید شد و در آن صورت نیز کارشناس ما با شما تماس خواهد گرفت و به محض رفع کمبود محصول مورد نظر فورا آن را برای شما ارسال خواهیم کرد.


4) چه عینکی برای من مناسب است و چرا قیمتها خیلی متنوع است؟
کلیه محصولات ما کاملا اصلی و از شرکتهای معتبری مانند   پایگان،  دلتاپارس و   ایران مارکت سنتر که دارای بیش از 6 سال سابقه درخشان در فروش محصولات لوکس و اصلی می باشنن تهیه شده اند. پس قیمت پایین بعضی از محصولات نشانه عدم کیفیت آنها نیست. عینکهای در محدوده قیمت 35-16 بهترین و استاندارد می باشند.


5) چگونه میتوانم اطلاعات بیشتری در مورد محصول مورد نظر خود کسب کنم؟
پس از ثبت سفارش و انجام خرید اینترنتی بلافاصله کارشناس ما با شما تماس خواهد گرفت و اطلاعات تکمیلی در مورد محصول خریداری شده  را به اطلاع شما خواهد رساند. اگر هر سوال خاص دیگری نیز دارید می توانید از کارشناس ما بپرسید. و یا با شماره 09386599642 تماس حاصل فرمایید.تنها در صورتی که محصول کاملا مطابق با سلیقه  شما و جوابگوی نیازهایتان باشد خرید قطعی شده و محصول به آدرس شما ارسال میگردد , درغیر اینصورت خرید خودبخود لغو میشود.


6) محصول مورد نظر چند روز بعد از ثبت سفارش به دست ما می رسد؟
محصول شما معمولا پس از درخواست 7 الی 10 روز بعد به نشانی ذکر شده در فرم پر شده می رسد.


7) در صورتی که محصول دارای مشکل باشد آیا امکان تعویض آن وجود دارد؟
بله.تماس بگیرید و مشکل را ذکر بفرمایید در صورتی که در شرایط گارانتی باشد  محصول صحیح برای شما به صورت رایگان ارسال خواهد شد.


8) بهای كالای خریداری شده از طریق سایت چگونه پرداخت می شود؟
شما بدون نیاز به حضور در محل می توانید هزینه كالای خریداری شده را پرداخت نمائید. به این صورت كه پس از تحویل كالا در محل، مبلغ كالای دریافتی و هزینه پستی آن را به موزع (نامه رسان) محترم پست پرداخت و یا از طریق كارت اعتباری خود آن را پرداخت نمایید.
 

9) اگر پس از خرید كالا، خریدار در آدرس خود حضور نداشته باشد وضعیت كالا چگونه است؟
در صورت عدم حضور خریدار در محل، موزع مربوطه پس از 24 ساعت برای بار دوم به محل مراجعه و در صورت عدم حضور با اعلام کتبی کالا را در باجه معطله اداره پست جهت مراجعه خریدار نگه داشته و در صورت عدم مراجعه خریدار بعد از 72 ساعت اداره پست اقدام به برگشت کالا به فروشنده می نماید.


10) مسئولیت جابجایی كالاهای خریداری شده را كدام ارگان دولتی به عهده دارد؟
شركت پست جمهوری اسلامی ایران.

 


موضوع : پرسش و پاسخ ویژه مشتریان ,
برچسب ها : سوالات مشتریان , سوالات متداول , پرسش و پاسخ ویژه مشتریان , سوالات مشتری , سوالات مشریان , سوالات احتمالی مشریان , جواب به سوالات مشتریان ,


نویسنده :کامیار در تاریخ جمعه 12 خرداد 1391      ( ) نظرات
...

برچسب نوشته ها